Στο Matheme Kids Summer Club εξασφαλίζετε για τα παιδιά σας όχι απλά έναν ασφαλή χώρο, για να περάσουν κάποιες ώρες της ημέρας τους μετά τη λήξη του σχολικού έτους, αλλά και ένα πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης όλων των πτυχών της προσωπικότητάς τους και ευρύτερης καλλιέργειάς τους, δηλαδή ένα ακόμη εφόδιο ζωής. Να είστε σίγουροι ότι στο Matheme Kids Summer Club θα ζήσουν ένα δημιουργικό καλοκαίρι γεμάτο γνώση και ψυχαγωγία, με βάρκα τους το παιχνίδι και κουπιά τους την ενθάρρυνση και το χαμόγελο!

Ειδικά τη φετινή χρονιά κατά την οποία τα παιδιά έμειναν για πολύ καιρό κλεισμένα μέσα στο σπίτι τους λόγω της καραντίνας, είναι επιβεβλημένο να ξαναβγούν έξω, να συναναστραφούν άλλους ανθρώπους και να γνωρίσουν νέους φίλους, κερδίζοντας έτσι το χαμένο έδαφος σε ό,τι αφορά την κοινωνικοποίησή τους. Επιπλέον, μακριά πια από οθόνες, που τους ρουφούσαν όλη τη ζωτικότητα, να ξανανοίξουν τα βιβλία τους, να προχωρήσουν και να ολοκληρώσουν την ύλη της χρονιάς που δεν τελείωσε ποτέ, ώστε να μην αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα τον Σεπτέμβρη.

Το Matheme Kids Summer Club, που έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια, διακρίνεται από τα άλλα θερινά παιδικά κέντρα, γιατί προσφέρει:

Καλοκαιρινή

δημιουργική απασχόληση

για παιδιά ηλικίας 4_12 ετών

 

Έναρξη: 29/06_ Λήξη: 31/07

 

Καθημερινό full πρόγραμμα 08.3o_16.15

Καθημερινό basic πρόγραμμα 08.3o_13.15

Υποδοχή παιδιών: 08.oo_8.3o

Δυνατή αποχώρηση: 13.15_17.oo

Χρονικές περίοδοι:

1η: 29 Ιουνίου_3 Ιουλίου

2η: 06_17 Ιουλίου

3η: 20_31 Ιουλίου

Groups:

Group A: Προσχολικό

Group B: Σχολικό 7_9

Group C: Σχολικό 10_12

MATHEME KIDS

SUMMER CLUB

2020

Οι δραστηριότητες αυτές έχουν τρεις βασικές κατευθύνσεις: α) τη γνωστική διερεύνηση, κατά την οποία τα παιδιά καλλιεργούν τη μαθηματική τους λογική και τον γραπτό τους λόγο, παρακολουθούν επιστημονικά πειράματα, καλύπτουν κενά προηγούμενης τάξης και προετοιμάζονται για την επόμενη, έρχονται σε επαφή με την αγγλική γλώσσα και τα νέα τεχνολογικά μέσα κ.ά.,

β) την ψυχοκοινωνική διερεύνηση, κατά την οποία τα παιδιά αναπτύσσουν την αυτοεκτίμησή τους, εμψυχώνονται, ώστε να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να αλληλεπιδρούν με τους άλλους, να τους σέβονται και να τους αποδέχονται, μαθαίνουν να  διεκδικούν τα δικαιώματά τους και να είναι συνεπή στις υποχρεώσεις τους και εν γένει αποκτούν κοινωνικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες, για να αντεπεξέρχονται στις αντιπαλότητες και αντιθέσεις της ζωής,

γ) την πολιτιστική διερεύνηση, κατά την οποία τα παιδιά εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους και αναπτύσσουν το αισθητικό τους κριτήριο μέσα από κατασκευές, χειροτεχνία, κολάζ, ζωγραφική, αγιογραφία, δραματοποίηση ιστοριών που διαβάζουν, υπόδυση ρόλων, εκπαιδευτικές ταινίες που παρακολουθούν κ.ά.

Τη δυνατότητα ανάπτυξης ελεύθερης –ομαδικής ή ατομικής– δραστηριότητας στις «γωνιές ενδιαφερόντων». Στο κέντρο υπάρχουν εφτά (7) τέτοιες «γωνιές»: η «γωνιά του βιβλίου», «των lego», «των παζλ», «των επιτραπέζιων παιχνιδιών», «του ηλεκτρονικού υπολογιστή», «των φύλλων εργασίας» και «της ζωγραφικής»...

19225175_1889746681267859_43240877188879
19224869_1889746747934519_12016899628680
19554005_1896522660590261_30004643366533
19466615_1897203523855508_72565196674060
19665284_1900429520199575_71093007073124
36805427_2101264556782736_73342066027124
36918942_2100164860226039_61446605504679
19553979_1896522863923574_79579229508548

\\Ένα ελκυστικό, ειδικά διαμορφωμένο και μαθησιακά εμπλουτισμένο περιβάλλον, ώστε να ενισχύει τη διαρκή αλληλεπίδραση μέσα στην τάξη.

\\Άρτια καταρτισμένους και συνεχώς επιμορφούμενους παιδαγωγούς με αστείρευτη αγάπη για τα παιδιά και συνείδηση του πολυδιάστατου ρόλου τους και της ευθύνης τους.

Συγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα,

                   το οποίο περιλαμβάνει:

«Συζητήσεις στην παρεούλα», στις οποίες τα παιδιά ενθαρρύνονται να αφηγούνται ιστορίες, να περιγράφουν αντικείμενα ή γεγονότα, να αιτιολογούν απόψεις και ενέργειές τους, επιλέγοντας τις κατάλληλες λέξεις και εκφράσεις, μαθαίνοντας να ακούν τους συνομιλητές τους και περιμένοντας τη σειρά τους.

Από τρεις (3) μέχρι τέσσερις (4) οργανωμένες διαθεματικές δραστηριότητες καθημερινά, που λαμβάνουν υπόψη τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού, αλλά και τις ιδιαίτερες κλίσεις του, τα ενδιαφέροντά του, τις ανάγκες του, ακόμη και την επικαιρότητα. Μάλιστα, οι διαθεματικές δραστηριότητες, ιδιαίτερα εκείνες του απογεύματος, συναποφασίζονται στη συζήτηση πριν από το μεσημεριανό, γεγονός που βοηθά τα παιδιά να συμμετέχουν ισότιμα στο δημοκρατικό διάλογο και να αυτενεργούν.

Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρούμε ότι είμαστε πρωτοπόροι και στον τομέα της θερινής δημιουργικής απασχόλησης!

 

  • Facebook
  • Instagram

Νέστορος 113 & Ιδομενέως  Ίλιον τ.κ. 13 122

210 262 6302

ematheme@gmail.com www.e-matheme.gr